總網頁瀏覽量

2013年10月3日 星期四

東涌媽媽貝澳遊






好了 !~! 告別Yahoo Blog後 , 我想我應該繼續在這裡寫我們一家三口的故事了!

雖然以前所寫的一些往事隨著Yahoo Blog關閉而消失

事實上我考慮過太舊的文章也不想帶進新Blog , 亦都嫌麻煩搬來搬去了 。

其實我這電腦白痴看完別人的搬blog文章後也是毫無頭緖呢 ! 

就讓一切隨風吧 ! 

反正乖豬B出世後仍有大把題材去寫呢 。。。。





*******************************************************************



東涌媽媽貝澳遊


(28/09/2013)







好啦 ~~~!!! 先講一下上個星期我地一家三口和Zoe媽媽的一家三口

趁著秋風起的日子去了一次郊遊

其實放假的日子真的不想走出市區同自由行迫來迫去

難得我們住在東涌 , 離長沙貝澳梅窩亦不算遠

真的很想呼吸一下清新的大自然空氣。




下了車不久往沙灘方向步行 , 沿路看到很多水牛 , 感覺不似在香港

好似去咗非洲大草原咁 !~! 好有Safari既感覺 !!!





看到一位大叔在餵牛 , 我地又餵埋一份 , 不過兩位小朋友都好似好驚

抱到實一實呢 !~!







沒想到我地咁好人去餵牛牛 , 牛牛一陣卻對我們毫不客氣呢 !



好啦 , 一落沙灘 , 乖豬B呢位模特兒即刻擺好pose比爸爸影相

真的很合作呀 !~!

  


不過一講到落水 , 佢就有點怕怕了 , 不及Chloe妹妹咁大膽呢!!!   




他們今天著的浴衣是上次我們沖繩之旅買回來

小朋友大得快 , 著埋今次恐怕下年已經穿不下了。

今日亦都係呢個原因所以帶埋兩個B黎影相。




有媽媽旁住無咁驚 , 熱下身先。




沿路一直有很多小蜆俾乖豬B執 , 呢張影到佢好似壽司師傅咁樣。




Chloe妹妹比佢爸爸整污糟咗塊面 , 即喊 !!!




好可憐的樣子喔 , 看到連大牙都出了呢 ^_^




乖豬B很努力地在這個大沙灘上執貝殼 , 他終於執到一個較大的 , 好有滿足感呢 !




這件刨冰浴衣真的很有趣喔。




乖豬B認真起上來真的很勤力 , 我相信這樣子在沙灘上執貝殼是非常消耗體力的。





過了不久傳來尖叫聲 , 原來我地既基地被牛牛襲擊

連chloe妹妹的米餅和下午茶的叉燒包都被牛牛連包帶袋吞下呢 !!!!!!




勇敢的乖豬媽即刻飛奔想推開牛牛但可惜它動也不動。




最後出動餵樹葉 , 好似有反應喎。




Chloe爸爸出動餵BB米餅 , 終於引開呢隻衰牛牛啦 !!!

好笑是救生員開咪呼籲我們不要去接觸牛隻 , OH ....不是我地去搞佢呀

係它搞我地咋 !!!

之後隻牛牛不斷地沿路去搞其他泳客 , 真係大開眼界呢 !~!




好彩當日我帶備小冰箱 , 所有食物都放進去才免被牛牛偷吃。

好野 !!! 輪到小朋友吃茶點時間。




乖豬B哥哥餵chloe妹妹食提子。




咪講笑自己又整返粒先。




拖下手仔先。




冧冧豬先。




再請妳食蕉。




掂下下巴先。




Good Girl !~!




好開心的笑容。




食完野跳下舞先 , Hands Up !~!




之後吹肥皂泡。






玩到好開心 , 見牙又見眼 。




反而乖豬B想學做吹果個 , 乖豬媽認真示範比佢睇。




好開心媽媽成支俾咗佢揸住。




開心到跑來跑去 。






努力地學吹波。




想拎起浮波嗎?




另一邊廂 , Chloe妹妹正努力地玩水 !




各有各玩。





教授乖豬B要放生呢d小蜆小貝殼。





那邊Chloe妹妹玩水玩到樂透透了。





但一個大浪來到終於倒下了 , 驚驚 !




好了 , 兩位小朋友臨走前變成了泥鴨和濕水鴨了

換件衫衫便結束今天的郊遊行程 。




在巴士站附近的士多看到兩隻貓咪 , 好得意喔 !

今天對小朋友來說真的是上了一堂寶貴的自然生物課呢。

相對帶小朋友行商場 , 我更傾向於帶他們走向大自然 , 呼吸一下新鮮的空氣!!!












1 則留言: