總網頁瀏覽量

2013年10月4日 星期五

2013 沖繩親子自駕遊 Part 2



2013 沖繩親子自駕遊 Part 2 











經過一晚舒適的睡眠後乖豬B好準時就起來了

其實我們也不用校鬧鐘 , 因為他真的定時定候就會起來

作息定時絶對係好孩子的典範呀 !~! 




其實頗喜歡睡榻榻米的,因為乖豬B就不會再有跌落床的慘劇發生了








一大早就四圍走 , 連其他住客都讚他kawaii 

不過事實上日本妹真的乜鬼都叫kawaii的 !~!




晨早流流練習一下鋼琴先 , 第時可以挑戰一下李雲迪嘛 !~!





乖豬B第一次近距離接觸動物 (黑色尖牙CAT)






乖豬B真勇敢 , 係一個好叻叻的小朋友。

仲想用手捉貓尾 , 搞到黑貓都怕左佢啦 !~! 




真不知道有無book錯房間

民宿對於他來說好有新鮮感 , 四圍走四圍摸

加上民宿入面又好多嘢 , 好驚佢打爛人地d嘢

所以我覺得下次還是book回正常酒店比較好一點。





他真的超愛吃麵



在民宿這裡碰見一位香港人

他來沖繩踩單車四圍遊 , 我也很羨慕他這種旅行方式

有機會一定會嘗試的。




昨晚這裡開BBQ大會 , 一大班人的多麼熱鬧喔

清早反而變得冷清 , 只剩下我們一家三口。







有時旅行也很喜歡住民宿

跟酒店的感覺真的不一樣 , 印象中最愛的是九州南阿蘇的一間

為了能住進它竟將行程臨時加多天

它的佈置是胡塗夾子 , 全屋十分漂亮的。




今次這一間也很有趣 , 好有日式部屋 feel







雖然今日是第二天在沖繩 , 但我們仍有重要事情要辦


就是返回機場拎車牌呢。

十一時多我們便check out 了 , 民宿主人幫我們call了的士

去到機場才收二千多円

昨晚的那位司機真的太可惡了。。。

這令我對沖繩的感覺打了個折扣喔。




由於時間尚早 , 我們在國內線機場四處流連。

最快也要等到下午四時港龍航班到來。



乖豬B已睡他的第二覺了。



無野好做最適合響機場打飛機。






在沖繩經常看到的風獅爺




老婆你的腿好修長喔 !~! 靚過 d Miss Okinawa 呀 ~~~~~~~~!!!




不過就是無乜記性囉 !~! 若不是你我們一家已在碧波裡暢泳

而不是在機場裡暢遊呢 !!!




唔緊要啦!同你扮下潛水啦。。。




好彩這個國內線航廈好比一個shopping mall 

應有盡有 , 連100円shop都有 , 仲買左對人字拖比乖豬B , 真抵!



同時我們已在觀光counter拎左好多小冊子

仲買了一連幾天要去既地方的入場卷

響度買平好多 , 我們買了水族館 , 海中展望塔 , 玻璃船

菠蘿園 , 水果園 , 琉球村 , Bios之丘和舊海軍司令部的門票

兩人才差不多一萬円咁多節目又真係幾抵呢!~!




當乖豬B起來後又玩揸車車了

可能他心想乜來沖繩旅行就只是這樣吧了嗎?! 



不過只要他開心去那兒也沒所謂了。





呢d車車玩意索價200円一舖

我們當然不會入$$$啦 !  但他又玩得很投入

若日後他大個仔就不能騙得過他了。





肉緊地叫 "車車" , 但又唔見佢叫"爸爸" "媽媽"喎 !!!

後來更學會叫"duck duck" , "魚魚"



除了揸車車 , 仲有他至愛的Thomas小火車可以揸呢 !~!




在藥房門口騎了隻跳線的Sato象



比左100円騎仲有隻佐藤公仔送呢。

肚餓了 , 我們又在機場搞掂 , 今次味道不錯

有我至愛的咖哩豬。



老婆的苦瓜炒豆腐蛋和炒飯。



未出發到水族館前 , 竟然發現機場有個mini版

乖豬B看得不亦樂乎 , 追著條大魚四圍走。



條蘇眉好似同佢傾緊計咁樣。






不過呢條蘇眉又幾大條 , 吸引好多人同佢影相呢。




時間一分一秒地過去 , 終於等到地勤人員拎到張駕照來了。

一臉內疚的人



我們又坐免費小巴到租車公司 , 不過最後都搞左成粒鐘

是因為他們要我地比多大約$500港幣的保險費

可是我們一早在網上book車時已經比埋保險

在雞同鴨講下搞左好耐 , 我都忍唔住鬧爆佢

最後佢終於比部車我地 , 不過一打開車門成陣煙味湧出來。

我地當堂黑面到爆比佢睇 , 最終佢upgrade左呢部Mazda比我地

內籠闊落過之前訂果部 , 馬力又大d , 總算可以出發了。

來吧 !~! 我們沖繩自駕之旅終於要開始了。



乖豬B其實都幾抗拒坐baby seat的 , 真的要看他當時心情呢。


時候不早差不多六點了。

由那霸機場往今晚住的恩納區的渡假酒店

GPS顯示走國道58號要一個多小時呢 ! 希望趕得切睇日落啦 !~!



渴望爸爸抱的眼神。



今次旅程不用我這個導航員 , 我只需坐後面睇實乖豬B

有時亦要做埋人肉太陽擋呢。






好野 !~! 終於響太陽落入海中之際來到酒店觀賞這動人時刻。




入到房仲好驚喜 , 好震撼呀 !!! 在我面前就是無邊無際的太平洋了。




呢間酒店叫Rizzan Sea-Park Hotel Tancha Bay 

也是在Agoda訂的 , 是全個旅程最貴的 ($940)

老婆話唔可以貴過一千蚊一晚嘛 



看著這個黃金的magic moment結束為止。



另一驚喜是明明網上book是不包早餐的 

check - in 時卻給我們朝食卷 

如果不吃早餐可轉為Lunch buffet , 勁正。

仲有杯welcome drink 同落沙灘包你一條毛巾。

果然一分$一分貨 , 呢間 Hotel 我響Agoda比佢爆分呢 !!!






晚上聽著海浪聲 , 看著滿天繁星 , 感覺真的很舒服

這一覺也睡得十分香甜。。。




To Be Continued .............

沒有留言:

張貼留言