總網頁瀏覽量

2013年10月15日 星期二

2013 沖繩親子自駕遊 Part 6



2013 沖繩親子自駕遊









事不宜遲 , 我要盡快寫好呢次旅程啦 !~!

如果唔係下次的旅程又會好快殺埋身了。。。



上回講到去咗古宇利島 , 下午我地轉移陣地去水族館睇魚魚。

又可避開烈日當空 , 曬到暈呢。






帶乖豬B黎沖繩最期待的一個節目便是來水族館

連我也很想親眼看到那條巨大的鯨鯊。



在日本真的很多這種紙板玩意的。




Hand Up !~!




由水族館看出去也很美



第一站去睇海豚表演 , 乖豬B也看得很認真

人拍手佢也跟著拍手。




有如跳回海中的感覺。



老實說和我們的海洋公園既表演差不多

但當散場時每人也很有秩序 , 香港呢? 自由行會踩死你 !!!



看完表演熱到爆 , 買咗支可樂就去探海龜。




大開眼界的乖豬B , 不知道他知唔知係乜?!





龜頭與我。



很老的樣子不知道它幾多歲。



從海龜館望回水族館





之後去了看海牛 , 真的很大條呢 !~!





熱到溶 , 想死呀 , 要入室內睇魚魚啦 !~!


一入去就可以親手觸摸海洋生物啦。



一D都唔驚的乖豬B , 仲拎出水面呢。




可憐的海星。



玩到唔想走。





叫他唔好拎出水面 , 佢話ok喎。



好了 , 乖豬B帶大家睇魚魚啦 , Let's Go。。。





對於乖豬B來說 , 這個大魚缸真的很吸引。



睇完龍蝦就好想食。






好得意的魚 , 一支支從沙裡鑽出來。


很美的水母。



是Nemo呀。



喪跑豬B響水族館又跑又笑又跌。




終於來到戲肉了 , 成架巴士大既鯨鯊我們終於見面了。


豹紋魔鬼魚都係第一次見呀。






終於等到無人可以影張鯨鯊與我了。


我在托起鯨鯊。




睇見都想食 , 越睇越想食海鮮呢。




鯨鯊公仔乖豬B也愛不惜手呢。






總結今趟水族館之旅 , 對小朋友來說真的非常有教育意義呢。

必去推介呢 !~!





原打算返回名護市晚飯的 , 不過途中看到有平的燒肉放題喔。


好野 , 乖豬B瞓著咗 , 我地今晚可以有餐安樂茶飯吃了。


除了燒肉外也有其他食物 , 味道也不錯 , 每人只要1980円。






這個甜品櫃我真是十分欣賞 , 有檸檬jelly,又有椰汁布甸。


仲有非常啱配合吃燒肉的冰凍可樂。




行咗成日可以坐低歎下了。




可是剛開始吃時 , 邪惡的乖豬B甦醒了。


佢又四圍走四圍摸


安樂茶飯離我們很遠了。


吃完飯後在超市買了煙花。



回到酒店後落咗沙灘玩 , 呢次係乖豬B第二次放呢。





晚上回房做個乖孩子 , 沖完涼後有刷牙 , 養成良好習慣。



玩嘢王 , 響度玩口水。









To Be Continued ................














沒有留言:

張貼留言