總網頁瀏覽量

2013年10月14日 星期一

2013 沖繩親子自駕遊 Part 4






2013 沖繩親子自駕遊










離開恩納既渡假酒店後

我們便驅車繼續北上 , 

目的地是位於今歸仁的 Resort Hotel Bel Paraiso



OH MY GOD

一入房後呢個view比起昨日的更加正 , 個海又靚d喎。

不過酒店設施就比昨晚的舊 , 但仍不失乾淨整潔的,


又是在Agoda訂房的 ($820/night)

之前search咗好耐 , 覺得呢個價錢有私人沙灘的 , 又真係幾抵呢 !~!



可能它位於北部的今歸仁 , 遊人相對比起恩納來說 , 真的少。。。


眼見沙灘空無一人 , 我們一家決定再游多round !!!


這是我坐在床上看出去的景色。

海水的藍分好多層次 , 有深,有淺,有綠。



又是酒店介紹。



在機場100円shop幫乖豬B買的人字拖 , 腳仔細細著得好可愛 !!!




乖豬B做乜要踩我一腳 ?!




三人行。


貪靚的豬B在做什麼?




原來是要帶媽媽的耳環 , 果然是貪靚豬。




好奇的豬B話 :  嘩 ?! 媽媽對腳搞乜呀?!


我篤 !~!


原來是對粉紅色拖鞋甩色。


變咗儍豹對腳。


乖豬B最愛到浴室搗蛋。



風和日麗 , 我地一家三口包咗個海灘玩呀。

呢度浪少水清 , 真係啱玩。

清到企響度見到自己對腳。浮潛能見度很高 , 好好玩。


酒店外觀 , 戶戶也是看海景的。





一起曬太陽。








玩了差不多兩小時我們又回房沖身 , 準備出發去吃晚飯。


乖豬B最愛玩床頭電話。





一有車車揸就開心。






媽媽也很妒忌我倆在後座玩得咁開心。




這旅程對米奇十分愛護呢 !!!




是日晚餐便是在香港旅遊書勁推介的 " 大家 "


果然十枱客有九枱是香港人的。



有趣的風獅爺。





好凶狠的風獅爺。




也有搞笑的。


 呢間大家無咗個樂究竟有乜吸引咁多港人前來呢?

原來是為了Aguu豬。



先講環境 , 這餐廳由百年大宅改建而成



用餐的地方是依山而建 , 可聽到小瀑布的流水聲

不過我個人強烈建議不要在這兒坐,因為超熱 , 不要貪浪漫了。

原來二樓有d房是有冷氣的。對住個爐打邊邊熱到想死。。。




清涼冰凍的菠蘿汁。





Aguu豬究竟有何特別呢?

原來它的肉質含有維他命B1和氨基酸 , 膽固醇值較低 , 


肉味濃 , 細膩而富彈性 , 也比一般豬肉貴五成。



以上是官方的介紹

不過我吃了除了比較滑d之外 , 我覺得就無乜特別了。

而且價錢也不便宜 , 3800円是一位價錢 ,

呢餐熱到爆的打邊爐也吃了八千多円。





不過呢個湯底也真的清甜 , Aguu豬也確是來沖繩不可不試的名物。

只是乖豬B在店內走來走去 , 敗了慢慢品嘗Aguu豬的興緻吧了。

帶小朋友來的真係考慮下黎唔黎吃 ,

因為成檯都係食物 , 好驚小朋友會整瀉d嘢。

尤其是個火爐 , 人家百年大宅我也不想他付諸火炬呢 !!!


飯後到了名護市的Aeon吉之島行街

乖豬B亦瞓著左 , 頗喜歡日本的購物車 , 對瞓著了的乖豬B特別有用。

可靈活調校角度 !!!


而呢一款更是他的至愛揸車車。




香港的購物商場應該要引進呢d車啦!~! 必定大收旺場。



飯後瞓醒又是乖豬B的活躍時間。




臨瞓前要帶他來這兒放電呢。

















To Be Continued ..............

下期預告 :  古宇利島 + 沖繩美之水族館












沒有留言:

張貼留言