總網頁瀏覽量

2013年11月18日 星期一

This Is Our Dream東京北海道自駕遊 (二)







第一晚在日本睡得十分香甜,第二日既行程將會是參加當地一日團去富士山,

集合時點是早上七時半在上野JR公園口停車場!除了我們四人外,也有香港人join團,

而有一半的就是日本人!導遊小姐全程用一半國語一半日語和各團友溝通!




上了車後惡夢正式展開!因為日本一連放幾天假,所以由東京往山梨縣的公路上十分濟塞!

我也是第一趟感受到在日本塞車的慘況!更可怕的是本想安安靜靜的在車上繼續瞓埋那未完的覺,

不過坐在身後的一班日本人由天光一直講到天黑未停過!

反而我哋呢班香港人平時講嘢大大聲的倒變得安靜,一粒聲都無!他們真的是日本人嗎?


經歷了三小時的塞車終於都來到富士山五合目了!

因山上天氣十分不穩,影了幾張相後整座山可以消失於大霧之中!





不過話時話,被日本人奉為神山的富士山一點也不漂亮!可能是我們從山腰觀看的關係吧,

若從御殿場outlet那處遠望應該會更好看啩?!又或者山頂上積著雪的富士山會更吸引吧!
,


在富士山的郵局寄了封信給自己,唔知幾時先收到呢?

之後在此處停45分鐘給團友參觀!我們去了「小御嶽神社」







總括來說對於一心來看富士山的我真的十分失望!



之後去了山梨縣甲府市食午餐!午餐是以buffet形式,最正係炒豬肉,唔錯架夠熱辣辣!

不過要我俾錢食我唔會食囉!!!和導遊order了兩個富士山麵包,富士山的外形but難吃死了!

食飽就帶我哋去遊花園!~!


ハーブ庭園我聽都未聽過,好像是台灣人開的!
進園後由一位操國話的台灣婆邊帶我們邊介紹產品!睬妳都傻影相先!



不過明知道明天巳身在富良野的花田中,此等花園仔我又怎會放在眼內呢?!





就當作是去富良野影花前的一個練習也不錯!


這裏給我的感覺好似返咗去參加大陸短線遊咁........話安排妳睇花啫,買產品才是重點!

我們身在何方呀?一點也不像日本!連車上嘈喧巴閉的日本人究竟是不是日本人呢?

不過報名參加呢個團又衰唔晒喎!包埋你到葡萄園任食巨峰提子30分鐘!
淨係呢度巳值回票價了!團費6980円,這裏巨峰提子1kg1500円!

看我們鯨吞多少kg巨峰呢?

媽的!有無咁大粒呀?成粒西梅咁大!!!

這裏的葡萄樹很矮,要烏低身才行到!個個踎响地食!

我們梗係唔靚唔大粒都唔揀嚟食啦!勁多汁!非常極度好好好好好.............好好味!







四個食到飽晒!相信呢幾個月我唔會再有興趣去飲提子汁囉!

很快就天黑了!導遊說從這裏回到東京起碼要塞五小時以上,差不多十一點才能到達!

天呀!今日坐响巴士坐到人都顛呀!

在休息站買了超好味叮噹銅鑼燒作晚餐,預備展開回程的五小時車程!

比原定做了半小時,終於在十點半到達上野了!立即趕回蒲田吃宵夜啦!

晚餐都仲未食!去了和民居酒屋食!




食物算不差!不過check bill時發覺收多了我們千幾円,問侍應是什麼?

他說是前菜的沙律!不過我哋無order喎!我仲以為係free的!成千幾円我一定唔會食啦!

碟三文魚剌身都只係480円之嘛!最後死死氣幫我哋取消!

明天早上將會離開東京,正式展開我們的北海道自駕遊!各位唔好錯過啦!!!






1 則留言: